Залежність електрохімічної корозії від структурного стану сталі при моделюванні умов експлуатації залізничних коліс

Sofia Pinchuk, Svetlana Gubenko and Elena Belaya
DOI: 
https://doi.org/10.23939/chcht04.02.151
AttachmentSize
PDF icon full_text.pdf821.52 KB
Abstract: 
Вивчено механізм таі швидкість корозії колісної сталі з різними хімічним складом і структурним станом. Показано, що “білі шари”, різнозернистість та смугастість структури колісної сталі збільшують швидкість корозії. Досліджено мікроструктуру сталі із різних елементів коліс після експлуатації. Встановлено, що колісна сталь з додаванням ванадію кородує швидше у порівнянні зі сталлю, що не містить ванадію. Неметалеві включення є центрами зародження корозії, їх вплив на її розвиток залежить від типу включень. Запропонований механізм корозії колісної сталі.
References: 

[1] Azchogin F.: Korrozionnoe Razrushenie I Zashchita Stali. Metallurgiya, Moskwa 1974.
[2] Taran Yu., Esaulov V. and Gubenko S.: Metallurg. i Gornodobyvaushaya Prom., 2000, 2, 42.
[3] Taran Yu., Esaulov V. and Gubenko S.: Chernaya Metallurg., 1989, 9, 101.
[4] Gubenko S.: Preobrazovanie Nemetallicheskih Vklucheniy v Stali. Metallurgiya, Moskwa 1991.
[5] Ryabchenkov A. and Nikiforova V.: Metallovedenie i Termoobrabotka, 1956, 8, 9.