БІЗНЕС-ОБМЕЖЕННЯ ДЛЯ ЗАКОНОДАВЦІВ ЯК ЛЮСТРАЦІЙНИЙ ЗАХІД
Attachment | Size |
---|---|
Full text PDF | 147.65 KB |
1. Господарський кодекс України, прийнятий 16 січня 2003 р. // Відомості Верховної Ради України. – 2003. – № 18, № 19–20, № 21–22. – Ст. 144. 2. Цивільний кодекс України, прийнятий 16 січня 2003 р. // Відомості Верховної Ради України. – 2003. – № 40–44. – Ст. 356. 3. Рішення Конституційного Суду України у справі за конституційним поданням 53 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) пункту 2 частини першої статті 7, пункту 2 розділу VIII “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про засади запобігання і протидії корупції”: від 13.03.2012 р. № 6-рп/2012/ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/v006p710-12. 4. Експертний висновок щодо конфлікту інтересів обраних осіб та корупції: національне законодавство, європейська практика, пропозиції [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.coe.int/t/dghl/cooperation/economiccrime
/corruption/projects/UPAC/Technical% 20papers/UA/344-UPAC-TP-Conflict-Interest-ALI-June2008- Ukr.pdf. 5. Ковриженко Д. Запобігання конфлікту інтересів та корупції в депутатській діяльності: досвід країн ЄС та пропозиції для України / Д. Ковриженко // Парламент: часопис, 2011. – № 3. – С. 2–74. 6. Погорецький М. А. Притягнення суддів до кримінальної відповідальності за ст. 375 КК України: проблемні питання матеріального та процесуального права / М. А. Погорецький //
Вісник кримінального судочинства. – 2015. – № 2. – С. 223–234.