ПОНЯТТЯ ТА ВИДИ АКМЕОЛОГІЇ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ
Attachment | Size |
---|---|
Full text PDF | 158.88 KB |
Keywords:
Акмеологический словар / под общ. ред. А. А. Деркача. – М.: Изд-во РАГС, 2004. – 161 с.
Великий тлумачний словник української мови (з дод., допов. та CD) / уклад. гол. ред. В. Т. Бусел. – К.; Ірпінь: ВТФ “Перун”, 2009. – 1736 с.
Психологічна енциклопедія / автор-упор. О. М. Степанов. – К.: Академвидав, 2006. – 424 с.
Чанышев А. Н. Курс лекций по древней философии. – М.: Высш. шк., 1981. – 374 с.
Психологія розвитку, акмеологія // Паспорт спеціальності 19.00.13. [Електронний ресурс]. – Режим доступу [www.aspirantura.spb.ru/pasport/19_00_13.html. Читальний www.webcitation.org/685x5hzUF з першоджерела 1 червня 2012].
Акмеология: учоб. пособ. / А. Деркач. В. Зазыкин. – СПб.: Питер, 2003. – 256 с.
Вейсман А. Д. Греческо-русский словарь. – М.: ГЛК “Греко-латинский кабинет” Ю. А. Шичалкина, 1991. – С. 40–41.
Вакуленко В. М. Педагогічна акмеологія: досягнення і проблеми / В. М. Вакуленко // Філософія освіти. – 2006. – № 3(5). – С. 124–133.
Бодалев А. А. О предмете акмеологии / А. А. Бодалев // Психологический журнал. – 1993. – № 1. – С. 73–78.
Акмеологический словарь / под общ. ред. А. А. Деркача. – М.: Изд-во РАГС, 2004. – 161 с.
Созаненко Г. С. Шкільна акмеологія: для кого й навіщо, або що є мірою досконалості суспільства / Г. С. Созаненко // Управління освітою. – 2010. – № 18. – С. 8–11.
Сегеда Н. А. Зміст креативно-акмеологічного підходу до вивчення феномену професійного зростання викладача вищої школи / Н. А. Сегеда // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Х., 2009. – № 4. – С. 106–110.
Яворська Г. Х. Акмеологія – наука ХХІ століття: психологічні проблеми акмеології. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: [http://mgu.com.ua/docs/KOD/Yavorska.akmeologiya.pdf].
Пожарский С. Д. Предмет, принципы и методы синергетической акмеологии: дис. … канд. психол. наук: 19.00.13. – СПб., 2002. – 240 с.
Антонов В. М. Синергетична акмеологія. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: [http://www.sworld.com.ua/konfer34/146.pdf].