Системний аналіз маркетингових досліджень утилізації відходів фосфатної індустрії на основі CALS-технології
Attachment | Size |
---|---|
full_text.pdf | 1.86 MB |
Keywords:
[1] Bessarabov A., Zhdanovich O., Yaroshenko A. and Zaikov G.: Oxidat. Commun., 2007, 30, 206.
[2] Kotler P. and Kellr K.: Marketing management. Prentice Hall, N.J. 2008.
[3] Bessarabov A., Zhdanovich O., Yaroshenko A. and Zaikov G.: J. Balkan Tribolog. Assoc., 2005, 11, 429.
[4] Bessarabov A., Ponomarenko A., Ivanov M. and Zaikov G.: Zh. Prikl. Khimii, 2007, 80, 13.
[5] Bessarabov A., Malyshev R. and Dem’yanyuk A.: Teoretich. Osnovy Khim. Ingenirii, 2004, 38, 322.
[6] Bessarabov A., Koltsova E. and Ogorodnikova T.: 18th Int. Congress of Chemical and Process Engineering CHISA 2008, Prague, Czech Republic, 2008, 1335.
[7] Bessarabov A., Puigjaner L., Koltsova E. and Ogorodnikova T.: 6th Europ. Congress of Chemical Engineering, ECCE–6, Copenhagen, Denmark, 2007, 1, 445.